Welcome to YOURBLOGNAME, here you will find this, this and this. I also do this, this and this so feel free to kiss me. Do not forget about blah blah and please do it it well and right. Yes, replace this box with a warm welcome message to your readers, thank you.
- your name.

# Tukar Kelas Lagi-.- Puffffff ~
Selasa, 22 Januari 2013 / permalink
Tumblr_mgz75ountf1qifkjho1_500_large
Eh atas nie luhan aeh ? Apsal seram sangat muka dia =.=



Actually , harinie aku nak cerita sikit kat korang
Sekolah aku ada pertukaran kelas ,,, yang kelas bawah naik kelas 3rd ...
Aku pulak , kene naik kelas 2nd ...
Perghh , kelas tu dah lha bosan gila
Kelas 5 Pintar (Me Darjah 5 2013)
Cikgu garang gila ...
I think aku lebih suka dengan kelas 5 Mahir (Kelas 1st)
But aku tak dapat masuk kelas tu .
Sebab aku dapat no. last ...
Tahun lepas , dari kelas 1st turun kelas 3rd ..
Okaylha tu kot , daripada aku duk bersarangburung (Saranghaeyo) dengan Irfan Izzat
Kekekkekekekeke , nasib ahh aku tak same kelas ngan dia :D
Hah , yang itu memang Alhamdulillah ! 

Dah lha semalam masa aku hantar surat dekat Irfan Izzat ,,,
Budak pakai glasses mane ntah .
Aku tengah2 sesedap nak tido
Tibe2 dia cakap kuat2 :-
' Korang bercinta aehh ? *semua budak lelaki pandang aku* '
kahaks arrhhh , salah ke aku couple ngan dia
Kau tahu tak , kalau aku couple dengan dia .
And then clash ~
Buang masa aku je aku suka dia dalam 2 tahun
Jiran jawab ' Kepale Hotak Kamu ' :D
KHK , jiran aku kurangajar -_-
Actually , aku takut aku akan clash dengan Monkey D Luffy tu ...
Sebab dia dulu pernah couple dengan perempuan mane ntah
Dia clash ngan perempuan tu sebab perempuan tu bertambah gedik ...
yang paling amazing syafiqah cakap diorang couple dari bulan June - November
Gila lha , 6 bulan tu kot ?
AKu couple pun tak sampai 1 bulan dah clash
Sekarang nie dengan Monkey D Luffy dah 1 bulan lebih kot
Dah nak masuk 2 bulan dahh
Hurmm , harap2 tak clash ... :/ 
Ehh jap , apa ?
Korang doakan aku akan clash dengan dia ?
Haha what-what ?
Tak dengar ?
LISTEN ! LISTEN ! LISTEN !
You Wanna Die ? Huh ?

 Tumblr_m7gumd9fn71qees8oo1_r1_400_large
Kris pun ada masalah juga -.-

Haha , okaylha
Bye-bye korang
Aku nak buat homework
And then tolong mak aku menganyam kuih tako
And then terus tidur
Menganyam kuih tako je kot
Tiap2 hari dapat RM10 / RM5
Boleh gua kumpul duit beli Album I Got A Boy
bhahahahahaha , kawan aku jual Album tu dalam RM90
Giler cekik darah ....
*Tak sure darah boleh cekik atau tak --'*
Okaylha bye !/!/!/!/!