Welcome to YOURBLOGNAME, here you will find this, this and this. I also do this, this and this so feel free to kiss me. Do not forget about blah blah and please do it it well and right. Yes, replace this box with a warm welcome message to your readers, thank you.
- your name.

# Oh Malaysia Kalah !
Khamis, 13 Disember 2012 / permalink

Tumblr_meux7vomiz1qzlu7po2_500_large

Haha hi korang . Aku dah lame tak lawat blog
Harinie aku lawat sekejap .
Ehh semalam korang tengok bola tak ?
Hehehehe
Seriously lah , memang aku geram giler2 malaysia tak menang
Tapi mungkin ade sebab kenape Malaysia tak menang
Mungkin sebab nanti kene lawan kat padang yang lagi terok .
Kekekekeke
Aku tengok padang bola kat Thailand memang gila2 lah .
Padang sekolah aku lagi lawo
*Tabi lebih kurang same lha dengan padang bola diorang
Hehehehe
Disebabkan Thailand menang aku boikot Tomyam
Dah lha tadi aku termakan Tomyam
Lepastu time nak berak ade orang pi tutup lampu tandas
Wooooo , lagi lha sakit hati aku T_T 
Disebabkan REFEREE ,
KPOP kene bash
Padahal REFEREE tu berasal dari North Korea
Woii , South Korea ngan North Korea lain woii !
Kalau tak tau gi balik Form 1 ~
Herkkhhh . Aku kene sabo jerkk lha dengan semua nie
Haha , okayh bye aku nak tidor .
Sebelum tu aku nak pi belasah Kim Sung Kyu Aku
Name kucing aku Kim Sung Kyu . Hehehe ~
Sebab aku belasah kucing aku adalah ..
KENAPE DIE MAKAN IKAN BILIS MAK AKU ?!
Okay lha bye , aku dah ngantok .
Huh , KBYE !
Harap2 dapat mimpi jumpa Ciknu (CNU) dengan Motor Kriss (Kris Exo-M)
Hehe , BYE ~