Welcome to YOURBLOGNAME, here you will find this, this and this. I also do this, this and this so feel free to kiss me. Do not forget about blah blah and please do it it well and right. Yes, replace this box with a warm welcome message to your readers, thank you.
- your name.

# kawan tarik tudung sampai bawah !!!
Selasa, 4 Oktober 2011 / permalink
------------------------------------Assalamualaikum------------------------------------




hehehehe, mase tuu waktu rehat ! aku kan slalu rehat ngan bff aku sbab diorng laa yng slalu belanja aku ... buat penat jerr bawak duit banyak2 ... kalau nak habeskan pon, pegi kedai buku pastu beli game Angry Birds !!! ---weeeekkkk--- + :p + -------HAHAHA---------
lpastu ... kawan aku kata nak beli roti ... sbab, sumer makanan daa abess sbab daa kne curik ngan budak daja 1/daja2/daja 3 !!! KURANG ASAMMM !!! aina pon dah beliy.. aku naek atas laju2 sbab aku terserempak ngan budak gedik nama puteri ! takot dia kejar kitorang jerr ~ mestiy laa naek atass laju2 cam nak racing... pastu, aku terserempak lagi ngan kawan aku nama Dania ... bukan Awan Dania ehh ... die bukan Adira ~ Hahaha !!! step tangga ke pertama jerr dier daa tarek tudong aku ... huh, jahat dohh ~~~
habes sumer orng nampak ... malunyerr aku ... tpiy, terpaksa ketawa mcm biase ... aku x nangis sbab aku x gedikk !!! lpastu, naek sampai tingkat 3 ... masok dlm kelas ... betolkan Tudong ... hahaah !!! mmang klakar maser tuuh ... korng x ktawe sbab, kowrang x samerr skolah ngan akuw !!! ----weeeellllkk---- + :p + ~~~!!!....

----------------------------------TAMATTTT--------------------------------------------
::::::::::::::::::::::::::::::::LOVE YOU ALL::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::