Welcome to YOURBLOGNAME, here you will find this, this and this. I also do this, this and this so feel free to kiss me. Do not forget about blah blah and please do it it well and right. Yes, replace this box with a warm welcome message to your readers, thank you.
- your name.

# my life, heayeaaa !
Sabtu, 23 Julai 2011 / permalink
A'slm,
Hari nih saya ade cerita. Ishh, geram sehhh !

Status :  Aku kene lagi !



Aku ingat lagi hari tu, sampai laa skang zaman modern, dulu zaman moden...hehehe...mne derrhh ! Bila saya bosan saya suka merepek, jadik jangan tanya saye kenapa ? aku tngah taip2 mesej, pastu ade plak yang ngacau aku ! Haish !



Saya kene tidor, Arrhhgggg!
esok nak pergi shooting lose of mine, OMG ?! saya suke tidor sampai 1 tahun pown x pew...hehehe...
ELEH, gurau jee, memanglaa. bila saya bosan, mmg saye selalu suke merepek..hahaha!!! sambung.:....ohh lupew...nak tidow..bye!!!bye2...bye2...ehh salah owang....!!!~'' haaa...situ...bye2....!!!

ke-esok kan  hari nya,



sekali lagiy...x abes2 jalan kakiy...walaupon aku niie owang kaye!!!...aku ade driver..pastu pakai keta Mercedess Benz dan BMW...huhuhu..kate jee owang kaye...tpiy,driver nyee makan tidor & makan tidor....x pelah...macam niee pown...ape susah....sekolah aku cume jauh sikit jerr...langsong x penat....
jalan kakiy pown,cikgu cakap...satu langkah ke hadapan...kite akan dapat pahala..aku pown kumpul3...sampai banyak..Alhamdulillah....dapat jugak aku...best jugak kalau mak bapak aku bawah aku pergiy Haji...tunaikan segala janji Allah!!!...insya'allah nanti mak bapak saye bawaklah...x sabar rase..hehehe...huhuhu..penat jalan....dah sampai da sekolah..hehehe!!!


balik sekolah..........( :p )




huhuhu...x kan nak tunggu Hujan Lebat niyy...Naseb baek bawak payung..Syukur..!!!jalan kaki dngan kawan~''.....huh...penat nyerr Ecersisez kat (Padang Sekolah)!!!!...
cikgu nieyy mcam2 laarr....penat seayhh!~Sabor Ajelah...aku niey mane pandai Maths..ishher....geram  nyerr...kau tuu jngan laa gedik sngat Aina...ishh...bye2laa...aku nak balek umah...bye2!!!


status: selamat pagiy n malam semua!!!
status habis semput: haaaaaa~ semput...